terug

de voorbije kerstdagen logeerden we  samen met vrienden, hier, in het Franse Lotharingen. gite

een voor mij onbekende, maar heel mooie streek.

daar gaan we zeker nog eens terug, ik wil Metz en Verdun en de kleine charmante dorpjes eens in een ander seizoen zien.

omdat de dagen zo kort zijn, heb ik ’s avonds bij het haardvuur ook heel wat verder gewerkt aan mijn rijgproject. het is nog lang niet af, ik ben nu ergens goed halfweg, er mogen dus nog vele lange avonden volgen, alleen is er hier geen haardvuur ;o)

rijgproject

 

2 responses to “terug

Geef een reactie

