het jaar goed maken

zaterdag dacht ik nog dat het niet meer zou lukken, deze maand en dit jaar, om nog iets te doen aan de mysterie van de Magic Patch. maar toen dacht ik: waarom eigenlijk niet, ik heb nog een paar dagen.

dus nam ik stofjes, lineaal, mallenplastiek, potlood, patroon en rolmes in handen en even later waren de stofjes gesneden:

mysterie december 2013 voorbereiding

en nu, een paar dagen later, staan de lapjes aan elkaar (net zoals bijna al mijn quiltwerk met de hand):

mysterie december 2013

alle andere reeds gemaakte stukken van deze mysterie vind je hier. ik maak deze samen met Katrien, maar ze liet me al weten dat ze – door de omstandigheden – misschien ook deze maand hier geen blok voor zou maken. misschien volgende maand, wat nu ook nog volgend jaar is.

voor straks: fijne jaarwisseling!

 

2 responses to “het jaar goed maken

Geef een reactie

