het is al weer dag 11 van 2014

en het is net of alle ‘goesting’ in 2013 achtergebleven is, want ik kom er niet toe om iets creatiefs te doen. tot vanavond dan, ik wou ‘even snel resultaat’, dus maakte ik een makkelijke rijgketting met bijpassende oorringen.2014-01-11 19.31.15miracle beads zijn bij uitstek mijn favoriete parels, ze geven een mooi effect met kunstlicht en bovendien wegen ze amper een paar gram. zalig om dragen dus, zeker voor oorbellen een pluspunt.

na deze werkte ik nog een paar centimeter verder aan het voor mijn gevoel ‘eeuwigdurende rijgproject’. ik ben er nog lang niet!

2014-01-11 20.46.33

je ziet amper verschil bij de vorige foto 😦

4 responses to “het is al weer dag 11 van 2014

Geef een reactie

