zwarte restjes

een paar weken geleden kreeg ik een mailtje van Guute. ze wou de ufo-bee, die al een paar maanden door omstandigheden stil lang, nieuw leven inblazen. maar jammergenoeg had ik op de voorgestelde datum al een andere afspraak staan. de andere konden wel, dus voor een verslag van de ufo-bee moet je bij haar zijn.  (en misschien komt er ook nog wel een verslag bij haar)

ik had al langer een andere afspraak: namelijk met de parelvriendinnen. het was een tijdje geleden dat we elkaar nog gezien hadden, dus het er moest veel bijgepraat en afgesproken worden. onder het babbelen door had ik een boel kleine hoeveelheden zwarte parels gemengd. restjes van eerdere projecten, te weinig om er nog een ketting van de maken. mijn eerste idee was om ze op te steken op staaldraad en daarna te gaan haken, maar na het opsteken en presenteren bedacht ik dat dat haken zelfs niet nodig was; ook zo was er al een aardig resultaat. zwarte restjes

de rest van deze druilerige zondagmiddag ga ik me met de lapjes bezig houden, er moet weer getekend en gesneden worden.

6 responses to “zwarte restjes

Geef een reactie

