cadeautjes van ufobee XL2

ik showde jullie al het cadeautje dat ik mee had naar de ufobee.

zondagmorgen werden er cadeautjes uitgedeeld. iedereen had een cadeautje mee, sommige zelf gemaakt. ik werd verwend door een cadeautje van Katrien. op onderstaande foto zie je de schaar, de naaldjes, de lapjes en het klakkertje (om in een portemonnee te verwerken) die ik in mijn pakje vond. twee dames hadden ook voor iedereen een cadeautje mee:  het doosje kreeg ik van Sabine, gevuld met chocolaadjes (ze had voor iedereen eentje mee) en José had voor elk van ons een speldenkussentje gemaakt met onze beginletter op. 2014-02-25 18.33.11

ik had dus de scissorsfob mee, die met Guute mee naar huis ging. er waren er nog twee die een zelfgemaakt cadeautje mee hadden. José maakte een huisje (voor het wegbergen van schaar, naaldjes, spelden, …) en dat ging met Sabine mee naar huis. en Hilde kocht een klein dienblaadje en verwerkte daarin heerlijk mooie borduursteekjes. Onlangs bijgewerkt1

het is echt nagenieten van een prachtig weekend!

4 responses to “cadeautjes van ufobee XL2

Geef een reactie

