een korte maand…

februari telt maar 28 dagen, en het waren 28 drukke dagen. door de UFO bee XL2 had ik ook een weekend minder om te werken aan de ‘lopende projecten’. vandaar dat er deze maand maar een heel klein stukje verder gewerkt werd aan de mysterie salgarollo.

2014-02-27 17.31.08

maar iets is nog altijd beter dan iets! dus ben ik er weer blij mee.

omdat ik op zoek ben naar een boordstof heb ik eens alle blokken tot nu toe uitgelegd. er moeten nog wel wat blokken bij komen, en er moet hier en daar ook nog een boord tussen, maar zo krijg je toch al een idee:

2014-02-27 17.34.44

benieuwd wat Katrien deze maand gemaakt heeft? ik ook! ik ga gauw even kijken!

4 responses to “een korte maand…

Geef een reactie

