kleur in de tuin

het is pas 2 maart, en toch is onze tuin al rijkelijk gekleurd!

20140302_113653

20140302_113938

20140302_113747

20140219_152613

20140302_113432

20140302_113523

het is echt zalig genieten, zo vroeg op het jaar!

wat ook vroeg op de maand is, is dat ik vanmiddag al een nearly insane blokje sneed (voor de update van de 22-ste-van-de maand) en twee blokken voor de mysterie salgarollo (voor de update van de laatste-dag-van-de-maand). ik kan aan het patchen, deze maand wordt het geen rush om toch iets klaar te hebben!

 

6 responses to “kleur in de tuin

  • Katrien

    Heerlijk weertje vandaag hé.
    Veel plezier met patchen.

  • Lida

    Hier scheen ook het zonnetje en genoot ik van de krokusjes, de narcissen gaan nog maar net open hier, dus dat is nog even wachten! Genieten dus van blommen en steekjes, groetjes
    Lida

  • Rya, Rotterdam

    Iedereen heeft maar een tuin….. ik zou bijna jaloers worden…… maar een tuin is ook een hoop werk. Op mijn balkon kan ik ook veel bloemen en kleur kwijt en is echt minder hard werken. Leuk om de foto’s te zien en te genieten van de kleuren. Dankjewel.
    Groet, Rya, Rotterdam+

  • Berna

    Heerlijk al die voorjaarsgeurtjes en kleurtjes in de tuin. Genieten. Jammer van de koude wind vandaag maar verder was het prachtig weer.

  • Hilde

    De lente wordt stilaan voelbaar en zichtbaar.

  • Chris

    Dat is al heerlijk genieten Inge!

Geef een reactie

