de laatste vingerhoedjes stilaan in zicht…

vrijdag (Hilde schreef het al) en gisteren werkte ik wat verder aan mijn vingerhoedjesquilt. er is weer een blok af, 70 vingerhoedjes.

2014-03-16 19.07.44(het is echt wel paars, al lijkt dit op de foto soms ook bruin of blauw)

die 70 staan ondertussen al aan 210 andere soortgenootjes: 2014-03-16 19.21.11

en toen wou ik even passen, hoeveel had ik er ook weer nog nodig?

2014-03-16 19.23.21

neen, ik ben er nog niet. uiteindelijk moet ik op 4410 uitkomen, en nu zijn het er net even meer dan 4000 (!). nog 350 te gaan. de volgende 70 zitten reeds klaar in mijn doosje-voor-onderweg-of-voor-thuis-in-de-zetel.

8 responses to “de laatste vingerhoedjes stilaan in zicht…

Geef een reactie

