bijna vergeten

alhoewel mijn blokje al van begin deze maand klaar is, was ik bijna vergeten om een blogje te maken over dit blok. gelukkig las ik dat Petra een nearlyinsane blogje schreef. en dus plaats ik ook maar meteen dat van mij. het is immers weer de 22ste van de maand.

ik merk dat toen ik de foto nam, het blokje nog niet gestreken was, dus het ziet er eigenlijk niet uit 😉

2014-03-07 17.14.22

ondertussen hangt het al aan de grote lap, voorzien van de nodige sashings. op naar 22 april voor een volgende nearly insane update

5 responses to “bijna vergeten

  • Petram

    Wat een mooi blok en goed dat ik je er aan herinnert heb. Ik doe weer volop mee. Ik ga proberen om deze maand een volgend rijtje te maken om zo de schade van de afgelopen maanden niet NIen in te halen en doe daarna weer een of twee blokken per maand. Trouwens ik strijk de blokken nooit dat doe ik pas als ik de quilt ga dubbelen.

  • Chris

    Gestreken of niet, het is weer een mooi blok hoor!

  • Katrien

    Weer een blokje verder van de insane quilt.

  • Merel

    wat een heerlijke stofjes! Al wiebelen ze nog een beetje. Mooi hoor om zo’n project zo aan te pakken, elke maand een blok. Uiteindelijk komt ie wel af!
    Groetjes, Merel

  • Marjan

    Ook weer een prachtig blok!

Geef een reactie

