vingerhoedjes

gisteren- en vrijdagavond heb ik weer een hoop vingerhoedjes aan elkaar gezet. nu het einde in zicht is, heb ik precies opnieuw de drive gevonden om met dit project verder te werken.

2014-03-22 19.55.52

op de foto is het niet duidelijk te zien, maar in de bovenste rij (het tweede vingerhoedje van rechts) zitten balletschoentjes verwerkt in het stofje. het worden later heerlijke zoekplaatjes in de quilt, zoek het strijkijzertje, het lieveheersbeestje, de knoopjes, …

ik plaatste eerder deze week onderstaande foto op mijn facebookprofiel, de foto werd genomen tijdens het quiltweekend, en toen stonden we ook te zoeken naar die leuke details. IMG_5971

ik ga weer verder wat tekenen en knippen, nog 280 vingerhoedjes te gaan…

8 responses to “vingerhoedjes

Geef een reactie

