update

laatste dag van de maand, dus update van de quilt die zij ook maakt. ik maakte begin deze maand deze twee tussenblokken. 2014-03-30 18.23.42

ik had deze blokjes in het begin van de maand al gemaakt, en had toen de idee dat ik er nog wel een paar ging maken. maar toen kwam ik weer helemaal in de ban van de vingerhoedjes, en werkte ik alleen nog daaraan verder.

wat ik wel nog deed, is beslissen welke tussenstof ik ga gebruiken. deze:

2014-03-30 18.24.01

deze stof moet de blokken die ik vorige maand liet zien, en diegene die ik nog moet maken ‘verbinden’.

nu de vingerhoedjestop bijna af is (nog 140 te gaan) ga ik trouwens ook op zoek naar een nieuw tussendoorproject. die vingerhoedjes waren zijn zalig om op momenten dat het geen ingewikkeld patroon mag zijn (moeheid, stress, drukte, …) toch een paar steekjes te kunnen zetten. ik zoek dus een nieuw ‘onepatch’ project. suggesties zijn zeker welkom!

4 responses to “update

Geef een reactie

