memory wire

ongeveer een jaar geleden ging ik samen met een vriendin naar de sieradenbeurs in Breda. we kochten er allebei memorywire, een soort metalen spiraaldraad waar je sieraden (in ons geval armbanden) mee kunt maken. zo’n armband aandoen is gewoon ‘wikkelwerk’, je moet de armband rond je pols wikkelen, spiraal per spiraal.

ik had telkens wel weer goesting om er iets mee te doen, maar ik vond nooit genoeg ‘moed’ om er aan te beginnen. vorige week wel, nadat ik via Pinterest en via haar en haar de nodige inspiratie opdeed.

dit is mijn eerste experiment 2014-04-02 18.19.09

ik had nog een paar kralen over, dus maakte ik er meteen passende oorbellen bij, anders blijven ze toch maar in de doos liggen.

ik heb nog draad genoeg voor nog een paar armbanden, dus misschien zie je er binnenkort wel meer van verschijnen.

 

4 responses to “memory wire

Geef een reactie

