4410

hier ligt hij, mijn lap met vingerhoedjes, 4410 keer ‘er is paars en er is paars’

2014-04-10 18.23.13

het begon allemaal een paar jaar geleden toen we tijdens onze maandelijkse bee, babbelden over de quilt die zij aan het maken was, een vingerhoedjesquilt.

we spraken af dat we met zijn allen gingen starten met een onepatchquilt, en ik koos voor de vingerhoedjesquilt en voor paars. allerlei paarse lapjes werden verzameld, en blokje per blokje werd geboren.

ik werkte er aan tijdens treinreizen: onderweg in goed gezelschap

en op vakantie:

IMG_1948 2

ook gewoon thuis in de zetel, en natuurlijk ook tijdens bees en quiltweekends werd hier verder aan gewerkt.

 

er zitten een paar leuke details in de stofjes, zoals deze kat:

IMG_1652of dit voetje:

IMG_5973

ik heb er altijd eigenlijk wel graag aan gewerkt, en ga nu, nu deze top af is, dit onepatchproject missen.

en dus ga ik op zoek naar een andere onepatch, wordt eerstdaags vervolgd!

10 responses to “4410

Geef een reactie

