en het is gelukt!

dit weekend stonden er twee bees gepland. vrijdag de hoppequiltersbee en gisteren de ufo-bee.

vrijdag maakte ik een nearly insane blokje (update op de 22ste-van-de-maand) en oogstte ik veel ooh’s en aah’s met mijn vingerhoedjestop.

en gisteren verwachtte Katrien ons voor de ufo-bee. de enige regel die geldt tijdens dit soort bees dat we moeten (!) werken aan een project dat minstens een jaar stil gelegen heeft. José en ik waren van ’t zelfde gedacht: we wilden een ufo omtoveren in een affo, want we moesten alleen nog tegenbiezen. zij was iets eerder klaar dan ik en kon haar vingerhoedjesquilt showen:

jose's vingerhoedjes

ik moest na mijn thuiskomst nog de laatste draadjes instoppen, maar toen had ik ook een affo: pure

het is een pakket gekocht in de patchworkstudio, een paar jaar geleden, de figuurtjes zijn gefestonneerd met de hand en de top is ook met de hand aan elkaar gezet, het quiltwerk is machinaal. de stoffenserie die hiervoor gebruikt werd is ‘pure’ , van Moda natuurlijk.

die ufo-bee werkt echt wel stimulerend, ik zou heel graag bij de volgende ufobee opnieuw kunnen tegenbiezen, ik weet wat gedaan dus!

3 responses to “en het is gelukt!

Geef een reactie

