nieuw project met de hoppequilters

mijn paarse vingerhoedjes zijn ontstaan na een babbel tijdens één van onze maandelijkse bees, en toen ik vrijdag zei dat ik weer aan een onepatchproject ging beginnen, waren er direct nog wel een paar Hoppequilters geïnteresseerd.

je zal dus vermoedelijk binnenkort op nog blogs zien verschijnen dat ze starten met een onepatchquilt (= quilt gemaakt met één malletje). je zal zeker iets kunnen lezen bij haar en bij haar

maar nu terug naar mijn nieuwe project. daarvoor heb ik dit nodig:

2014-04-13 19.57.18

een paar jaar geleden tijdens een vakantie in Nederland, bezocht ik de quiltwinkel van Dorry en ik kocht er dit stempelkussen en deze stempel. en die gaan nu de basis vormen van mijn nieuwe quilt. ik ga namelijk een ruitjesquilt maken.

een blauwe quilt deze keer, en er zijn al wat ruitjes gestempeld en gesneden:

2014-04-13 19.57.49

en een eerste beginnetje, om al eens te zien hoe het zou gaan worden:

2014-04-13 16.41.47

hoe groot dit moet gaan worden? geen idee, ik zie wel hoe ver ik kom. eerst maar eens op zoek naar blauwe restjes in mijn restjesdoos

 

10 responses to “nieuw project met de hoppequilters

Geef een reactie

