juweeltjes

het is van begin april – alweer een hele tijd geleden  – dat ik hier nog iets postte over het maken van juwelen. ik moest even denken wat ik in die tussenperiode gemaakt hebt. dit zijn er er paar van:

2014-05-15

de ketting heb ik al heel veel gedragen, helemaal mijn stijl en kleur. en de paarse uiltjesoorringen zijn ondertussen waarschijnlijk al bij haar dochter beland.

ik probeerde deze week ook nog iets uit met fimo, maar dat is nog in de experimentele fase…

(wie mijn maaksels qua fantasiejuwelen wil volgen kan ook terecht op de facebook pagina Chevremont)

3 responses to “juweeltjes

Geef een reactie

