over een kat in een zak

neen, zo was het niet hoor vandaag, we hadden een heerlijke ufobee bij Hilde. maar er was wel letterlijk een kat in een zak: 20140614_111850

Pipa, de kat dus huizes had al heel snel mijn tas uitgekozen aan uitrustplaats.

voor de rest was het heerlijk genieten van een zalige dag samen met gelijkgestemde zielen. en genieten van de mooie dingen van het leven, zoals van de heerlijke mojito die de zoon dus huizes voor me klaarmaakte. 20140614_115526 (1)

maar er waren ook prachtige werkstukken te zien (letterlijk ‘werk’stukken, want er werd duchtig aan gewerkt). zo zijn er die prachtige hexjes van Sabine: 20140614_140836 (1)

of de borduursteekjes op de applecore van José: 20140614_122141

of de driehoekjesquilt van Katrien (ze heeft nu ongeveer een derde aan elkaar zitten),  ze zal er je vast zelf meer over vertellen, ik geloof dat deze ufo 15 jaar oud is!20140614_153616 (1)

deze scissors fob maakte ik vanmorgen nog voor Hilde, in één van haar favoriete kleuren. ik hoop dat ze er blij mee was.20140614_094512

 

10 responses to “over een kat in een zak

Geef een reactie

