het laatste blok

tijdens mijn vakantie in ‘la douce France’ maakte ik het laatste blok van de Salgarollo-quilt. ik moest enkel nog een stitcheryblokje maken en ik had hett vlug vlug voor mijn vertrek getekend. toen ik aan het stitchen was, merkte ik wel dat ik er eigen draai aan had gegeven. ik had het iets anders getekend dan het origineel.

2014-07-27 16.48.24

maar ik laat het maar zo, ondertussen staat het ook in de hoek waar het hoort:

2014-07-27 18.57.19

eind volgende maand wil ik de top af hebben, ik moet hiervoor de vier delen aan elkaar zetten en er nog een border rond zetten. moet lukken, zeker met net een paar vakantiedagen voor de boeg!

oja, ook Katrien maakt deze quilt, ga je mee kijken wat zij deze maand maakte?

 

6 responses to “het laatste blok

Geef een reactie

