heerlijk vakantiewerkje

wat kan ik genieten van ergens met de camper op een mooi plekje te staan, stoeltje uitklappen en lapjes aan elkaar zetten, ondertussen genieten van het mooie uitzicht.

er zijn op die manier weer heel wat blauwe lapjes door mijn handen gegaan, ik heb er nog eens honderd aan elkaar gezet. en samen de 100 van een paar weken geleden en de 600 die ik er al had, vormen ze nu een grote ruit-met-een-hap-uit.

800

na deze foto heb ik er al opnieuw 25 aan elkaar gezet, binnenkort wordt het dus wel een volledige ruit, 900 stuks groot…

5 responses to “heerlijk vakantiewerkje

Geef een reactie

