meetjesland/zeeland

vorige week brachten we een paar dagen door op de grens tussen België en Nederland. Meetjesland en Zeeland, eventjes ‘onthaasten’. zo stonden we twee keer een avond met onze camper in Sas van Gent. kijken naar de boten op het kanaal Gent-Terneuzen. er kwamen kleintjes voorbij, maar ook hele grote zoals deze: sas van gent

als je het verschil in grootte tussen de campers en de boot ziet, dan kan je je er een idee van vormen!

en de hele tijd klonk dit liedje door mijn hoofd, een klassieker van de veel te vroeg overleden Louis Neefs.

Sas van Gent is natuurlijk ook niet zo ver van Groede, dus zaten we op een namiddag iets te drinken op het marktpleintje van dat leuke dorpje. en ik kon mijn nieuwe blauwe lapjes aaien, mijn buit uit de plaatselijke quiltwinkel.

de parel

mijn reeds 900 ruitjes tellende lap kan weer wat gaan groeien.

ondertussen loopt er ook een give-away op mijn facebookpagina. ga maar even kijken!

5 responses to “meetjesland/zeeland

Geef een reactie

