merci zus!

wie mij al een tijdje volgt, weet dat de handwerkmicrobe ook bij mijn zus aanwezig is. en we vullen elkaar perfect aan, want zij breit en haakt en ik quilt en maak juwelen.

een tijdje geleden ‘bestelde’ ik een sjaaltje. breiwol gekocht en zus aan het werk. en nu kan ik er van gaan genieten, in deze eerste herfstdagen!

2014-09-07 09.57.46

het past ook perfect in mijn kleurenkaartje, dus ook zij kan tevreden zijn 😉

nog even een detail:2014-09-07 09.57.55

ben er echt content mee, merci zus!

 

5 responses to “merci zus!

Geef een reactie

