nog een paar glasfusion resultaten

ik beloofde het al vorige week, hier nog een paar resultaten van de workshop glasfusion bij Klear vorige week.

dit is rood: 2014-09-04 18.42.10

en dit is zwart:2014-09-04 18.43.11

het gaat hier telkens om een hangertje en om oorstekers.

met deze met groen en doorzichtig glas weet ik nog niet wat ik ga maken:

2014-09-04 18.45.45

ringen of hangertjes? nog even over nadenken. en dan heb ik nog een paar werkstukjes, dat toon ik nog wel later eens.

deze week gaat alle aandacht/vrije tijd weer naar het quilten, ik ben eind deze week gastvrouw van de ufo-bee, en moet dringend beslissen aan welke ufo ik ga werken. de keuze is groot LOL.

4 responses to “nog een paar glasfusion resultaten

Geef een reactie

