hoppequilters

gisteren was het weer bee-time. de hoppequilters kwamen na een korte zomerstop weer samen.

het werd druk gekletst en druk gewerkt. Guute was malletjes aan het maken voor een nieuwe quilt, Sibylle appliceerde, Katrien werkte aan haar ufo-driehoekjes, José aan haar prachtige sterrenquilt, Hilde was in de weer met mini-vierkantjes en Katrien C maakte een prachtige kerststitchery. ikzelf maakte een blokje voor de nearly insane quilt, dat krijgen jullie op 22 september, de maandelijkse updatedag te zien.

hier de sterrenquilt in wording van José:

beeseptember1

ze had ze allemaal op een doek gespeld, zo krijgen we al een idee van hoe het wordt.

en dit is het resultaat van Hildes harde werk:

beeseptember2

bij Katrien kan je al meer lezen over de bee, en ook Guute en Hilde hebben een blogje beloofd, dus ga ook daar maar eens kijken!

en vandaag ben ik gastvrouw voor de ufo-bee, dus ook vandaag weer een heerlijk dagje voor de boeg!

4 responses to “hoppequilters

  • linda.cuvelier@telenet.be

    Hallo Inge, Blij dat jullie zo talrijk waren. Als ik de agenda’s bekijk, vallen al de Bee samen met mijn kantlessen. Hopelijk kan ik eens afwezig zijn in Gent. Wat komt het QW vlug naderbij. De vrijdag kom ik van Gent. Mochten er omleidingen zijn, hoor je me wel, want ik rij alleen. Ik denk er aan om op terugreis langs West-Vleteren te rijden. Heb zin in donkere trappist. Hopelijk kan ik er zo’n 6 tal kopen in het winkeltje. Maar eerst volgend weekend naar Sainte Marie aux Mines. KUStgroetjes Linda

    Verstuurd vanaf mijn iPad

  • Berna

    Heerlijk om elkaar na de zomerstop weer te zien. En wat is de sterrenquilt mooi! Ik hoop die over twee weken toch echt te bewonderen.
    Goed weekend verder en tot dan!

  • weer een blokje af | chevremont

    […] is weer de 22ste van de maand, en dus tijd voor de nearly insane update. tijdens de hoppequiltersbee van september maakte ik onderstaande blokje, weer een blokje dichter bij een afgewerkte […]

Geef een reactie

