nieuw projectje

voor kerst wil ik een nieuw quiltje in huis, en een tijdje geleden zag ik dit pakketje kerststofjes van Moda. gemakkelijk want reeds in hexagonvorm. honeycomb

het enige wat ik moest doen, was op de lapjes een naadlijntje tekenen en ik kon aan het patchen. en tijdens een quiltweekend is daar natuurlijk wel heel wat tijd voor, dus staan de hexen aan elkaar.  patchen en kletsen tegelijkertijd gaan immers heel goed samen 😉

20140928_151548_Android

nu alleen nog een boordstof zoeken (ik kreeg al de suggestie om met rood en groen te werken) en dan kan de top afgewerkt worden. wat denk jij?

11 responses to “nieuw projectje

Geef een reactie

