drukdrukdruk

sinds het quiltweekend heb ik nog geen steekje genaaid, het was gewoon even heel erg druk op alle fronten.

’s avonds wil ik dan een ‘verstandopnul’-werkje of soms ook gewoon niks. zo’n verstand-op-nul-werkje is het opsteken en haken van rocailles en pailletjes, het telwerk steekt niet zo nauw. alleen maar haken, heel veel haken…

20141005_183636_Android

en dan, na het haken van zo’n 15tal slierten, kan de ketting gemaakt worden. helemaal in mijn favoriete kleur, dus ik weet wat ik morgen aan kan 😉

 

 

20141013_173506_Android

ik heb vanavond wel een nearly insane blokje getekend en geknipt, want de update van de 22ste komt er al gauw weer aan…

8 responses to “drukdrukdruk

Geef een reactie

