veldhoven 2014

het was voor mij al een tijdje geleden dat ik er nog was, de voorbije edities had ik steeds iets anders te doen. maar nu het evenement voor het laatst in Veldhoven doorging (volgend jaar wordt het Maastricht), en ik de kans had om met Katrien, Katrien en José mee te rijden, wou ik echt nog wel eens gaan.

veldhovenshirley (met dank aan Shirley voor de foto)

er waren mooie en minder mooie quilts te zien, maar dat heeft natuurlijk met persoonlijke smaak te maken. ik hou immers meer van traditionele quilts dan van artquilts.

ik had vooraf gezegd dat ik eigenlijk niets nodig had van stofjes, en ik heb me dan ook heel erg ingehouden aan de stofjeskramen.

veldhoven1

roodwit, die kan ik wel gebruiken in mijn nearly insane, blauw voor de ruitjesquilt en een charmpakketje voor de heb. ik kocht er ook nog breiwol, maar die heb ik al bij mijn zus afgeleverd. zij gaat een warme wintersjaal voor mij breien (dank je wel zus!)

heel leuk ook om Chris en Mascha te ontmoeten, en de steeds weer fotograferende Shirley terug te zien! en Janny, heel leuk ook om jou weer even te spreken!

7 responses to “veldhoven 2014

  • Katrien

    ’t was weer een fijne dag,bedankt voor het gezelschap

  • Chris

    Ja! Ik vond het ook ontzettend leuk om jou en Katrien een keer te ontmoeten. Ik denk net als jij over de expositie, ik houd ook meer van traditionele quilts. Maar ik heb toch ook wel verrassende dingen gezien!

  • Petra

    Ik kon jammer genoeg niet maar het ziet er uit als een gezellig dagje. Je rode lapjes zullen zeker prachtig staan in je NI.

  • hilde851

    Prima koopjes. Leuk om bekenden terug te zien!

  • Berna

    Jammer dat tentoonstellingen steeds meer art laten zien. Maar je hebt mooie aankopen gedaan en een dag plezier gehad.
    Ik ben benieuwd of het in Maastricht ook nog zo aantrekkelijk is voor de Nederlandse dames om te gaan. Is toch een eind rijden voor een beurs.

  • Marjan

    Mooie lapjes, Inge! Ik was er niet in Veldhoven, maar lees inderdaad steeds over de vele artquilts. Liefhebbers van traditioneel zijn er toch ook nog heel veel!

  • Petram

    Wat een mooie foto van jullie en wat een mooie aankopen.mhelaas heb ik jullie niet gezien want ik was er ook op zaterdag.

Geef een reactie

