onder het motto: twee halve blokken zijn ook één blok ;-)

deze maand heb ik in plaats van één blok, twee halve blokken gemaakt. dit moet ook af en toe gebeuren, wil ik volledige rijen van mijn Nearly Insane kunnen maken.

blok 97blok 87

ik had ze graag ook nog aan het geheel gezet, maar dat is me deze maand niet meer gelukt. maar volgende maand is er weer een 22 ste. 😉

onderstaande foto verscheen al op haar blog, en is een deel van mijn geheel tot nu toe:

bee 012

5 responses to “onder het motto: twee halve blokken zijn ook één blok ;-)

Geef een reactie

