kettelen

kettelen is een techniek die gebruikt wordt bij het maken van sieraden, en is eigenlijk het maken van ‘oogjes’ in metaal(draad). na uren Pinterest vond ik een ketting die ik wilde gaan maken in deze techniek:

20141130_125855

de bovenstaande maakte ik voor mezelf, en een gelijkaardige hangt misschien wel om de hals van een vriendin:

20141119_194047

ik heb ze heel graag gemaakt, misschien maak ik nog wel eens iets in die aard.

fijn weekend!

5 responses to “kettelen

Geef een reactie

