goesting voor een tussentijdse update

vorige week tekende en knipte ik alle stukjes (het waren er  zoals gewoonlijk heel wat) voor een volgend Nearly Insane blokje. en vandaag kreeg ik goesting in een tussentijdse update (dus eens niet op de ‘tweeëntwintigstevandemaand’).

dit keer niet van een blokje maar van mijn quilt tot nu toe. ik zet telkens ik een blokje maak vrijwel direct de sashings aan het blokje en dan zet ik meteen ook alles aan mijn grote lap. motiverend om te zien hoe die lap groeit/wordt.

20141128_223057

het wordt al een serieuze lap, al niet meer zo makkelijk om op te foto te zetten.

het blokje dat nog ontbreekt in de vierde rij is het fameuze blok 18. ik moet er dringend eens aan verder werken! zij werkte er de laatste tijd ook weer aan verder, benieuwd of het bij de volgende update af zal zijn!

3 responses to “goesting voor een tussentijdse update

Geef een reactie

