nieuw project

nu de laatste dagen van 2014 stilaan aanbreken, even tijd om vooruit te kijken.

na Nieuwjaar start ik met een nieuw project, namelijk de mysterie quilt van de Patchworkstudio.

Webflash MQ 2015 NED

ik ben helemaal weg van de Moda stofjes die ik ondertussen al in huis heb. begin januari valt het eerste patroon dan in mijn electronische brievenbus, ik ben nu al benieuwd.

ik weet al van een aantal andere quiltsters, die ook dit project gaan starten. maar ik ben wel benieuwd of er nog wel meer van mijn bloglezers gaan meedoen.

moest je nu stande pede zin krijgen om mee te doen, je kan je ook nog altijd opgeven hoor, bij hen

 

6 responses to “nieuw project

Geef een reactie

