trendkleuren 2015

vanmiddag las ik tijdens de middagpauze dit artikel en ik had zin om hier iets mee te doen. goudgele parels genoeg in mijn voorraad en vanavond aan de slag gegaan. dit is het resultaat:

2015-01-07 18.16.37

het was leuk om weer eens met parels bezig te zijn, het was al een tijdje geleden.

lapjes heb ik in dit nieuwe jaar nog niet veel in handen gehad, ik heb enkel een nearly insane blokje gesneden. het nieuwe jaar is al bijna een week oud, tijd dus om verandering te brengen 😉

4 responses to “trendkleuren 2015

Geef een reactie

