#bluemonday

Twitter staat er vandaag vol van, de hashtag #bluemonday, de meest depressieve dag van het jaar, naar het schijnt.

ik ben best wel een ‘blauw’mens, ik heb een blauwe auto, heel wat blauwe kleren en juwelen , en ik ben ook bezig met een blauwe quilt.

er stonden al lang 900 ruitjes aan elkaar, en door een boel andere projecten waren ze eigenlijk een beetje op de achtergrond geraakt. gisteren en vandaag ben ik er weer mee aan de slag gegaan, en zijn er weer 100 bijgekomen. 2015-01-19 20.23.52

ik ga eens moeten nadenken hoe ik van de ruit van 900 een rechthoek ga maken, dat wordt nog even wiskundig nadenken (moeilijk!)

ik ben niet de enige met een #bluemonday bericht vandaag, onder andere zij deed dit eerder vandaag ook.

3 responses to “#bluemonday

Geef een reactie

