zelfgemaakt cadeautje

ik moest voor dit weekend een quilterig cadeautje hebben, en ik wil dan wel iets zelf maken. de vorige jaren maakte ik een scharenhangertje en een speldenkussen, en dit keer wou ik die twee zaken gaan combineren.

Pinterest is altijd een goeie inspiratiebron, en ik heb na veel pinnen en veel genieten van al dat moois, kreeg ik de idee om een oud koffietasje te gaan ombouwen tot speldenkussentje.

een bezoekje aan de Kringwinkel dus, en voor 1 euro had ik dit schat van een tasje met samenhorend bordje:

tasje

een restje stof en een overschotje vulling was voldoende om deze beauty om te bouwen tot een speldenkussentje. aan het oortje bevestigde ik een kumihimo touw en aan dat uiteinde een (afneembaar, via een slotje) schaartje. missie geslaagd, en ik hoop dat de ontvanger er blij mee is:

tasje afgewerkt

12 responses to “zelfgemaakt cadeautje

Geef een reactie

