de laatste molentjes

met dank aan de bees van vorig weekend, want daar deed ik de zin in steekjes weer op! de laatste molentjes staan aan de top: ufoboord

ik moest de twee onderste rijtjes nog maken, zodat dat groene, blauwe, rode en groenrode molentje kon gevormd worden.  er moeten nu nog een paar randen aan, maar dat laat ik voor de volgende ufobee.

nu is het tijd voor een inhaalslag bij dit project. de blokjes van februari en maart (6 in totaal), moeten nog gemaakt worden. het begin is er al, het eerste blokje ligt patchklaar in mijn blokkenrol:2015-03-20 14.37.37

ik weet wat gedaan dit weekend!

fijn weekend! morgen begint de lente!

 

5 responses to “de laatste molentjes

Geef een reactie

