inhaalslag 2

april mag beginnen, want mijn maart-opdrachten zijn klaar! ik had mezelf deze week extra hobby-uurtjes beloofd, ik was deze week jarig en het is een cadeautje voor mezelf, die hobby-uurtjes. kost niks en ’t is leuk 😉

na het blokje van eergisteren zijn er nog twee afgeraakt. hetzelfde patroon, met andere stofjes uit dezelfde layercake. 2015-03-27 18.47.08 2015-03-27 15.20.05

1 april mag dus gaan komen, met de volgende opdracht.

of misschien nog niet, want eigenlijk wil ik gaan experimenteren met dit boek, 100_7639

en deze site. ik ben aangestoken door haar, ze is al gestart. ik ga dit weekend op zoek naar geschikte stofjes uit mijn voorraad. spannend!

5 responses to “inhaalslag 2

Geef een reactie

