over kiekens

zondagmiddag 19 april, bedenkend dat ik nog geen blokje gemaakt heb voor de update van de nearly insane quilt, binnen 3 dagen. excuses bedenkend, moet/wil/zal ik er wel ééntje maken? ik wil eigenlijk het laatste april-blokje van de mysterie maken, en ik wil ook wel stofjes zoeken voor de volgende ronde van deze hexen.

maar dan toch mijn voorraaddoos met roodwitte stoffen bovengehaald. één van de eerste die ik zie, is dit stofje, ooit gekregen van een lieve quiltvriendin die weet dat ik iets met Kiekens heb.nearlyinsaneapril1

een nearly insane blokje is meestal nogal erg versneden (veel stukjes in een 6 inch blokje) en dan komt deze stof niet tot zijn recht. dus ga ik op zoek naar een minder versneden exemplaar, en vind er één in blokje nummer 2, het eerste blok van de volgende rij waar ik aan moet beginnen (ware het niet dat er in de vorige rijen nog twee blokken te kort zijn).

even later begin ik te tekenen en te patchen en tijdens het bekijken van de Amstel Gold Race, raakt het blokje afgewerkt.

nearlyinsaneapril2

geen moeilijk blok, relatief rap gemaakt en toch een blokje verder in deze quilt. op naar volgende maand!

4 responses to “over kiekens

Geef een reactie

