ik weet wat gedaan dit weekend

eerder deze week even in Frankrijk gaan winkelen (doen we wel vaker, we wonen dicht bij de grens) en dan moet ik altijd wel naar de krantenkiosk. ik vond er deze leuke boekjes

image

en gisteren kreeg ik van een collega ook al heel wat patchworkboekjes. ze waren van zijn schoonmoeder geweest en zouden nu in de papiercontainer verdwijnen. ben ik even blij dat hij aan mij dach

image

t.

je weet dus waar je me kan vinden: #ineenhoekjemeteenboekje.

fijn weekend!

5 responses to “ik weet wat gedaan dit weekend

Geef een reactie

