op zoek naar een afwerkidee

kan jij me helpen?

al heel lang geleden maakte ik deze stitchery.

image

ik wil die nu heel graag gaan afwerken en ik wil iets doen met deze vier stofjes. ik moet toch iets te doen hebben tijdens de komende ufobees (LOL).

niet gewoon een boord er aan zetten, maar een gepatchte boord wil ik maken.

en dat is nu net mijn vraag! wat zou jij doen? welk blok zet je rond deze stitchery?

benieuwd naar jouw reactie!

6 responses to “op zoek naar een afwerkidee

  • hilde851

    Mooi gedaan. Met dit werkje zou ik een map maken om patronen in te bewaren. (meer uitleg volgt nog…)

  • Ineke

    Hoi hoi, ik vind zandlopertjes als rand erg mooi!!! Maar misschien heb je inmiddels al een idee?
    Liefs, Ineke

  • Anita quilt

    Ik zou denk ik eerst een randje rode stof doen, en dan een patchworkrandje van kleine vierkantjes of (meer werk) hexagonnetjes in de stofjes die je uitzocht. Afsluiten met weer randje rode stof.
    Ik ben benieuwd wat het wordt!

  • Tertia

    Wat een mooie stitchery…..ik zou je afwerkrand niet te druk maken. Hoe?……geen idee 😦 sorry Maar in ieder geval veel succes, gaat je vast en zeker lukken!

  • Chris

    Je zou er misschien klosjesblokjes om heen kunnen doen. Gekleurd klosje/garen en lichte achtergrond.

  • Katrien

    Leuke stitcherie.
    Misschien vierkantjes

Geef een reactie

