tussendoor

tussendoor werk ik af en toe ook nog aan dit project. vorige zomer zette ik al 900 lapjes aan elkaar.

900

en tussendoor maak ik af en toe nieuwe blokken van 25 ruitjes. zoals dit van de voorbije dagen:

25

maar als ik ooit die ruit rechthoekig wil krijgen, zal ik ook halve ruiten moeten maken. dus heb ik dat ook maar voor het eerst gedaan.

FckoSwgO3_KG6Zj3uQQefZzpfeCB1-4ipIeZqdxpjVg

ik heb nog wel even te gaan hoor, met dit tussendoorproject, en ik vind het ook helemaal niet erg. als ik even geen ingewikkelde blokken wil naaien, maar gewoon verstand-op-nul, dan is dit een ideaal project.

wie lapjes wil ruilen, laat gerust iets weten (ik heb zowat van alle kleuren op voorraad en blauwe lapjes van minimum 4 op 8 kan ik zeker nog gebruiken).

 

3 responses to “tussendoor

Geef een reactie

