vrijdag was er bee…

je las het misschien al bij Katrien, vorige vrijdag was er weer Hoppequiltersbee. ik kwam er nog niet eerder toe om er iets over te schrijven. ik had een druk weekend, zaterdag had ik een afspraak met haar en zondag met haar. twee keer gezellig bijpraten.

maar nu terug naar vrijdag. er werd niet zo veel gepatcht, maar des te meer gebabbeld. en er werd door sommigen tussendoor ook gesmuld van lekkere dessertjes. bij Katrien kan je ook lezen waarom zij niet zo veel steekjes zette.

Desktopik heb zelf verder gewerkt aan mijn tussendoor projectje, de blauwe ruitjes. beejuli3ik blijf het heerlijk vinden, al die leuke stofjes die door mijn handen gaan bij dit project.

de volgende keer dat het Hoppequiltersbee op de agenda staat, is het al september, we gaan dan al naar de herfst. maar nu eerst genieten van de zomer!

4 responses to “vrijdag was er bee…

Geef een reactie

