tussendoor-blokjes

tijdens onze vakantie in Frankrijk, maakte ik een aantal ‘opdrachtjes’ af.

eerst twee blokjes voor de blokjesloterij van het komende quiltweekend.

2015-08-04 13.01.02(bij Katrien kan je er trouwens een paar van haar zien!).

en dan maakte ik mijn opdracht af voor de volgende ufobee.

2015-08-04 13.01.17

nu mag ik ze alleen niet vergeten mee te nemen, anders mag ik misschien niet binnen op de bijeenkomst (LOL). ben best wel benieuwd hoe de totale samenstelling van deze quilt wordt, met al die scrappyblokjes die we maken. maar om dat te zien, moeten we nog tot begin volgend jaar geduld hebben… geduld is een schone deugd!

4 responses to “tussendoor-blokjes

Geef een reactie

