een NI-blokje

ik schreef het al eerder, ik maakte tijdens de vakantie ook een NI-blokje met deze stofjes.

wpid-img_20150808_171733.jpg

en dit is het resultaat, het was niet het moeilijkste blokje uit het boek, maar ik heb er toch wel even werk aan gehad.

2015-08-09 12.41.21(oeps, ik krijg de foto even niet gedraaid (nieuwe laptop), dan maar even hoofd op linkerschouder leggen ;-))

op naar volgende maand, en een andere rood-witte combinatie! ik vind het nog steeds heel leuk om doen, iedere maand een blokje, waardoor er tijd blijft voor andere projecten. dus langzaam, maar zeker!

5 responses to “een NI-blokje

Geef een reactie

