oeps, vergeten

oeps, helemaal vergeten om hier mijn laatste kralencreaties te showen.

eerst één voor de herfstdagen (die er nu wel aankomen, als ik buiten kijk!)

2015-08-16 14.38.44

ik gebruikte voor deze ketting mijn favoriete parels: miracle beads. hier even een detail:

2015-08-16 14.39.02

en dan één die ik al heel lang had moeten maken (en die nochtans niet veel werk vroeg), van keramiekparels die ik meer dan een jaar geleden in Izegem kocht. (tussen haakjes dit weekend is er opendeur in de kralenwinkel in Izegem! (neen ik heb geen aandelen LOL))

2015-08-21 18.55.29mijn oude klasvriendinnetje zegt altijd dat ik grote parels moet dragen, dat dat meer flatteert bij mijn gezicht, bij deze heb ik er weer een favoriete ketting bij.

2 responses to “oeps, vergeten

Geef een reactie

