bee-tijd in Poperinge

vandaag stond er weer een bee op de agenda.

Carine showde ons een prachtige quilt, die ze – behalve de achtergrond – helemaal van restjes maakte. ik krijg instant goesting om ook zoiets te gaan maken. alhoewel, applicatie is niet mijn favoriete techniek, ik denk dat het dus bij ‘kwijlen’ blijft.

????

????

voorts werd er ook heerlijk gegeten, gebabbeld, gelachen, en genaaid. de perfecte ingrediënten. ik raakte halfweg een nearly-insane blokje, ik heb nog 11 dagen de tijd voor de andere helft.

5 responses to “bee-tijd in Poperinge

Geef een reactie

