glas in de gas-ton

een hele tijd geleden had ik samen met mijn parelvriendinnen een workshop vastgelegd bij Klear. gisteren was het eindelijk zover. Arie en Veerle hebben ons weer geholpen met het maken van glassierraden.

we werkten met vier soorten glas, en dit zijn mijn maaksels:

2015-09-12 14.56.58 2015-09-12 19.30.35 2015-09-12 19.31.13 2015-09-12 19.32.13

de komende dagen ga ik er ringen en hangertjes van maken, moet nog even nadenken welke wat worden.

ik vond het weer een dag met een gouden randje, merci Veerle en Arie!

3 responses to “glas in de gas-ton

Geef een reactie

