Mien won de give-away

en heeft vandaag haar paarse pakje ontvangen, mailde ze me eerder vandaag.

de give-away liep naar aanleiding van het feit dat ik vier jaar blog bij wordpress. Mien koos voor paars, dus kreeg ze dit pakje toegestuurd:

2015-09-14 19.03.26

een paars lapje, restje van mijn vingerhoedjesquilt (die nog altijd wacht op quiltsteekjes, foei!)

met deze inhoud

2015-09-14 18.51.56gemaakt met mijn favoriete soort van kralen, ik kom telkens weer uit bij miraclebeads.

2 responses to “Mien won de give-away

Geef een reactie

