ooit wordt deze ‘pijl’ rechthoekig ;-)

ik maak tussendoor nog steeds blauwe ruitjes, zoals vrijdag tijdens de treinrit naar het Mechelse Hobbysalon. een leuk werkje, veel nadenken is niet nodig, gewoon lapjes aaien en naaien.

????

????

en af en toe zet ik die dan aan mijn grote lap. vanmorgen maakte ik van wat zonlicht gebruik om de grote lap eens te fotograferen (en je ziet dat de zon een stukje speciaal wou belichten LOL).

????

????;;;

ik heb geen idee hoeveel lapjes er nu in zitten, ik heb de tel niet meer bijgehouden.

bij Lisette kocht ik vrijdag tijdens het hobbysalon nog wat blauwe lapjes, want deze pijl moet ooit wel eens rechthoekig worden.

????

????

komt wel in orde hoor, ooit… vandaag ga ik in ieder geval heel wat zakjes van 25 ruitjes voorbereiden. handig voorbereid voor onderweg, elders, of gewoon thuis.

6 responses to “ooit wordt deze ‘pijl’ rechthoekig ;-)

Geef een reactie

