het is weer de 22ste

en dus moest ik tegen vandaag weer een blokje van de NI klaar hebben.

tijdens de hoppequiltersbee maakte ik al een helft en vorige week patchte ik de andere helft aan elkaar.

????

????

ondertussen zit een volgende blokje voorbereid in de blokkenrol, dus ik heb er alle vertrouwen in dat ik op 22 oktober hier weer een blokje kan laten zien.

zij is bezig met een eindspurt qua blokjes, benieuwd of ze er vandaag een blogje over gaat schrijven/geschreven heeft. ik ga gauw even kijken. jij ook?

4 responses to “het is weer de 22ste

Geef een reactie

