resultaten van de workshop met gas-ton

ik vertelde al eerder dat ik weer een workshop volgde bij Arie en Veerle van Glasatelier Klear in Moorslede.

eerder deze week heb ik de resultaten eindelijk verwerkt, kiezen welke een ring worden, en welke een hangertje.

dit zijn een paar resultaten: telkens een hangertje met een stel bijpassende oorbellen.

millefiori

en ik ben ook wel content met mijn nieuwe ring

2015-09-24 10.26.46voor wie het ook eens wil proberen, contacteer Veerle, ze voorziet graag een workshop op maat. en als je eens haar andere kunde wil zien, dan moet je naar deze reportage kijken. prachtige glasramen, een kunst die ik alleen maar kan bewonderen!

3 responses to “resultaten van de workshop met gas-ton

Geef een reactie

