mijn facebookpagina

sinds gisteren kan je dit op mijn facebookpagina lezen

facebookactie

op het moment dat ik dit berichtje schrijf, zijn er 143 likers voor de pagina, nog 7 te gaan dus. je kan dus nog steeds deelnemen!

enne: let even op de dubbele voorwaarde:

  1. like de facebookpagina Chevremont
  2. like bovenstaande bericht op de facebookpagina.

er zijn namelijk een aantal mensen die wel dit bericht liken, maar niet de pagina…

veel succes!

(je kan ook op deze pagina zien of we die 150 halen, in de rechterkolom van dit blog.)

2 responses to “mijn facebookpagina

  • hilde.dheere@telenet.be

    sjieke dingen!! 😉

    Groetjes, Hilde

  • Stien

    Hoi Inge, ‘k ga je hier ook zo wat volgen. Je maakt hele mooie dingen. Zeker dat kralen rijgen zou ik ook willen doen. Als we niet zo ver uit mekaar woonden kon jij het me leren! 🙂

Geef een reactie

